اعتراف فوق ستاره سپاهان: پرسپولیس بهتر بود

به گزارش صبح مهریز، معادلات جدول و قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران به یکباره در هفته بیست و هفتم تغییر کرد. پرسپولیس با نتیجه 1 بر صفر استقلال را شکست داد و سپاهان در شرایطی که از ملوان پیش بود، در نهایت با نتیجه تساوی 1 - 1 از زمین خارج شد؛ آن هم روی غفلت بازیکنان سپاهان که بازی را کاملاً در اختیار خود داشتند.

اعتراف فوق ستاره سپاهان: پرسپولیس بهتر بود

بعد از بازی های این هفته بود که سپاهان و استقلال که بیشترین شانس قهرمانی را در فاصله سه بازی مانده تا خاتمه لیگ داشتند، صدر را از دست دادند و پرسپولیس جای آن ها را گرفت.

سرخپوشان مرکز با راهنمایی یحیی گل محمدی در تمام مسابقات خود در سال نو پیروز شدند و این روند را تا هفته آخر برابر نساجی ادامه دادند تا در نهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

پس از صدرنشینی پرسپولیس بود که این تیم تحت فشار و هجمه دو رقیب دیگر نهاده شد؛ تا جایی که نه تنها طرفداران سپاهان و استقلال بلکه در برخی موارد بازیکنان و مربیان این دو تیم هم علیه عملکرد پرسپولیس موضعگیری کردند.

از جمله این نفرات می توان به امید نورافکن اشاره نمود که بعد از پیروزی 5 بر صفر سپاهان برابر پیکان در هفته بیست و نهم، کوشش برای تخریب پرسپولیس را به اوج رساند و روی آنتن زنده شبکه سوم تلویزیون گفت: اگر ما جایگاه اول را به دست نیاوریم باز هم می گویم سپاهان قهرمان شده است به زعم اهالی فوتبال و تماشاگر اینکه فوتبال را می فهمند و می دانند پشت پرده چه چیز هایی می گذرد.

البته ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان بعد از آخرین بازی این برابر مس کرمان و نرسیدن تیمش به جام، قهرمانی را به پرسپولیس تبریک گفت. ساعاتی بعد هم مانوئل فرناندز بازیکن سپاهان با سابقه بازی در تیم ملی پرتغال و تیم های بزرگی، چون بنفیکا و اورتون تاکید نمود که مسئولیت قهرمان نشدن سپاهان، بر عهده همین تیم است.

فرناندز در واکنش به این سئوال که عوامل خارج از فوتبال در نتایج و معین قهرمان لیگ تاثیر گذاشته است، گفت: نه، جالب نیست که بخواهم بگویم چیزی بیرون از زمین فوتبال باشد. ما تیم صدرنشین جدول بودیم، اما در ملاقات مقابل ملوان امتیاز از دست دادیم. پرسپولیس عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و در رتبه اول نهاده شد. جا دارد به آن ها تبریک بگوییم.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2260

به "اعتراف فوق ستاره سپاهان: پرسپولیس بهتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف فوق ستاره سپاهان: پرسپولیس بهتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید